شهردار بجنورد با اشاره به حضور سرمایه گذاران پنج کشور خارجی در این شهر گفت: اکنون یکی از موانع مهم در سرمایه گذاری خارجی، مباحث بانکی است.
کد خبر: ۶۲۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 03 July 2018

روح الله براتیان روز سه شنبه در حاشیه بازدید سرمایه گذاران خارجی از ظرفیت های شهر بجنورد به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات مطرح شده توسط یکی از شرکت ها، همین مسائل بانکی است.
وی تصریح کرد: یکی از شرکت ها برای فاینانس یک پروژه اعلام آمادگی کرده و گفته حاضر است فایناس را با 3درصد سود از طریق بانک آلمانی انجام دهد اما یکی از بانک های ایرانی باید در این باره ضمانت را بر عهده بگیرد.
وی افزود: اجرای فاینانس و تامین سرمایه با 3درصد سود شرایط خوبی است که امید می رود ضمانت بانک ایرانی نیز محقق شود.
براتیان، توسعه اقتصاد شهری را از اهداف و رویکردهای جلب سرمایه گذار بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: برای توسعه شهری و تحقق درآمد پایدار باید بخش خصوصی وارد عرصه شود و در این زمینه تلاش داریم تا سرمایه های خارجی به استان وارد شود.
وی گفت: سرمایه گذاری در زمینه رفاه شهری و ایجاد شهربازی و نیز زمینه های گردشگری از فرصت های سرمایه گذاری در مرکز استان است که به این سرمایه گذاران معرفی می شود.
وی خاطرنشان کرد: 30 فرصت سرمایه گذاری در بجنورد برای معرفی به سرمایه گذاران آماده شده است و فردا دستگاه ها و سازمان های مختلف نیز فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف را ارائه و معرفی خواهند کرد.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و اکنون میزبان سرمایه گذارانی از کشورهای چین، یونان، ایتالیا، قطر و قرقیزستان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار