مدیر کل میراث فرهنگی فارس گفت: گردشگری به عنوان یک صنعت شناخته شده توانسته در توسعه پایدار نقش مهمی ایفا کند و یکی ازبرنامه های اولویت دار ما این است که ضریب اشغال هتل هاافزایش یابد.
کد خبر: ۶۳۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 25 July 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی فارس، مصیب امیری در نشست هم اندیشی با جامعه هتلداران استان افزود: فارس دارای ظرفیت های گسترده در حوزه گردشگری است و بنابراین می تواند در این حوزه همواره پیشگام در کشور باشد.

وی به افراد حاضر در این نشست پیشنهاد کرد: در نظر گرفتن تخفیف در خدمات برای عموم مردم در فصول مختلف سال می تواند در ایجاد انگیزه برای افزایش اقامت در هتل های استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

امیری برگزاری این نشست را مقدمه ای برای ایجاد یک اتاق فکر تخصصی دائمی دانست و بیان کرد: امیدواریم که این نشست، مقدمه ای برای همفکری ها و تعاملات بعدی در توسعه گردشگری استان باشد.

این مقام مسئول پیشنهاد کرد: با تعریف بسته های متنوع و با کیفیت ، قطعا می توان از ظرفیت ها و موقعیت های خالی هتل ها استفاده بهینه کرد.

امیری تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان قصد دارد با برگزاری نشست های همفکری با هتلداران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان تور، هنرمندان صنایع دستی واصحاب رسانه ضمن ایجاد فرصت هم اندیشی، بررسی موانع و راهکارها ، زمینه فرهنگ سازی و ارتقا بیش از پیش این صنعت را فراهم آورد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان معتقد است: باید از فرصت رویدادهای مختلف فرهنگی، ادبی، تاریخی و...در استان برای افزایش اقامت مسافران در هتل ها استفاده نمود و هتلداران و فعالان گردشگری در ارائه برنامه متنوع و اجرایی برای تحقق این هدف تلاش کنند.

وی در پایان ضمن تاکید بر انسجام و همدلی کلیه بخش های گردشگری استان در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی فارس تمامی تلاش خود را در جهت رفع مشکلات سرمایه گذاران و فعالان بخش خوصی در حوزه های مختلف بنا بر توانایی های خود به کار خواهد بست.

نمایندگان جامعه هتلدارن استان فارس نیز در ادامه علاوه بر بیان دیدگاه ها، دغدغه ها خود، پیشنهاداتی را در خصوص ارائه خدمات متفاوت و با برنامه درزمان برگزاری نمایشگاه ها، ایونتها و جشنواره ها ارائه و آمادگی خود را در جهت تغییری نو و موثر در صنعت گردشگری استان با همکاری و حمایت اداره میراث فرهنگی استان فارس اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار