معاون استاندار یزد:
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد بر همدلي و همكاري تمام دستگاه‌ها در تقويت بازرسي و نظارت بر قيمت‌ها اشاره و برخورد قانوني و سريع با ملتهب كنندگان بازار را در دستور كار قرار داد .
کد خبر: ۶۳۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 01 August 2018

«علی زینی‌وند» در ستاد تنظيم بازار استان که به منظور تداوم برنامه‌هاي نظارتي و ايجاد رويكردهاي جديد براي كنترل قيمت‌ها و رفع نيازهاي لازم در بازار تشكيل شده است‌،‌ اظهار کرد: در شرایط موجود جلسات ستاد تنظیم بازار استان به صورت هفتگی برگزار مي شود.

وی افزود: کارگروهی در خصوص رصد و نظارت بر قیمت مواد خوراکی و مصرفي ضروری مردم و کمیته‌ای ويژه نیز در خصوص مديريت بر عرضه لاستیک و لوازم یدکی تشکیل و مشغول فعاليت مي باشد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار يزد، گفت: كميته‌اي مستقر با همكاري اتحادیه، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و استانداری نيز تشكيل و در كمترين زمان نسبت به صدور حواله‌ها، توزیع لاستیک به ويژه لاستیک‌های پرمصرف و کمیاب تصمیماتی گرفته و اجرائي شود .

زینی‌وند تصریح کرد: در خصوص لبنیات،گوشت و برخی اقلام مصرفی،آهن آلات و محصولات وابسته به آن در ستاد مرکزی بازار کشور تصمیماتی گرفته شده و کمیته مبارزه با احتکار به ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها نيز براي اجراي جدي اين برنامه ها تشکیل شده است .

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به تعدد نوع و قیمت لاستیک، عاملان توزیع و شیوه صدور حواله مشخص شده و به صورت همسو با تمام مجموعه هاي موثر در اين عرصه بر این روند نيز نظارت می‌کنیم و از سوي ديگر در برخی سایزها و نوع لاستیک‌های پرمصرف هم کمبودهایی وجود دارد که مقرر شد پيگيري هاي لازم توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت براي افزايش سهميه و پاسخ مناسب به نياز بازار صورت پذيرد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار يزد،‌خاطرنشان کرد: مقرر شد در صورتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های نظارتی نیاز به نیرو و امکانات کمکی برای تقویت بازرسی‌ها دارند، سایر دستگاه‌ها به ويژه فرمانداري ها به عنوان بازوي اجرائي در اين عرصه همراهی کنند .

زینی‌وند در پايان اظهار امیدواری کرد: با توجه به شرایط موجود، نهایت توان خود را به کار می‌بریم تا با تقويت نظارت بر قيمت ها و برخورد قانوني و سريع با ملتهب كنندگان بازار در کنار مردم باشیم و بخشی از سختی‌هایی را که جامعه متحمل می‌شوند، کاهش دهیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار