کد خبر: ۶۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 22 July 2015
شهردار کرج از ایجاد سالن‌های چندمنظوره در منطقه 12 کرج خبر داد و گفت: این سالن‌های چندمنظوره با هدف توسعه سرانه‌های فرهنگی و فضاهای سبز در این منطقه ایجاد می‌شود.
علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج از ایجاد سالن‌های چندمنظوره در منطقه 12 کرج خبر داد و اظهار داشت: این سالن‌های چندمنظوره با هدف توسعه سرانه‌های فرهنگی و فضاهای سبز در این منطقه ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه 12 یکی از مناطق محروم در کرج محسوب می‌شود، افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی گام‌های خود را به سمت توسعه و پیشرفت این منطقه برداریم.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه برای ایجاد این سالن‌های چندمنظوره اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان تخصیص داده شده است افزود: این سالن‌ها با کارکردهای فرهنگی و ورزشی در مواقع بحرانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ترکاشوند در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای فاز نخست پروژه تقاطع غیرهمسطح در حصارک اشاره کرد و افزود: فاز نخست این پروژه شهریورماه امسال افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت احداث تقاطعات غیرهمسطح در کرج لذا تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) نیز تا آخر تابستان امسال نیز به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

این مسئول در ادامه سخنان خود از مناقصه بزرگراه شمالی کرج خبر داد و گفت: این بزرگراه نیز با حجم ریالی بیش از یک هزار میلیارد تومان تا یک ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار