استاندار اردبیل
استاندار اردبیل گفت: پرونده قتل پزشک اردبیلی توسط مراجع ذیربط با دقت و سرعت در دست بررسی است.
کد خبر: ۶۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 25 July 2015

به گزارش ایرنا، مجید خدابخش اظهار کرد: به مردم اطمینان می دهیم پرونده این حادثه دلخراش از لحظه وقوع جرم توسط دادستان ، بازپرس ، فرماندهی انتظامی و پلیس آگاهی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به دستگیری قاتل در ساعات اولیه وقوع جرم گفت: همان طور که دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل اعلام کرده ارتباط پزشکی بین قاتل و مقتول نبوده و بیان جزییات بیشتر نیازمند کار کارشناسی دقیق توسط مراجع ذیربط است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: پس کشف انگیزه های وقوع این جرم قاتل بر اساس قانون به مجازات خواهد رسید.

او همچنین بیان کرد: برخی رسانه ها و خبرگزاری ها گزارش های غیر واقعی از منابع غیر موثق داشتند که باید در این زمینه دقت کرده و به منظور اطلاع رسانی دقیق، مساله را از مراجع قضایی پیگیری کنند.

خدابخش در ادامه به خانواده متوفی و جامعه پزشکی تسلیت گفت و اظهار کرد: مرحوم پیرزاده یک استاد نخبه ، متخصص و تنها پزشک بیماران سرطانی استان اردبیل بود که متاسفانه وی را از دست دادیم.

دکتر اصغر پیرزاده صبح روز پنجشنبه با ضربات کارد آشپزخانه توسط جوانی حدودا 23 ساله در یک واحد مسکونی در اردبیل جان خود را از دست داد.

پیکر آن مرحوم عصر جمعه با حضور جمع زیادی از مردم ، جامعه پزشکی و برخی مسوولان استان اردبیل تشییع و در آرامستان ججین اردبیل به خاک سپرده شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
چقدر دردناک به شعور مخاطبانتان توهین میکنید شرم بر شما ........ شما که مدام دم از اسلام و مسلم میزنید چطور جوابگو در آن دنیا خواهید بود شرم بر شما........... سیاست اینست برای سرپوش گداشتن به رانت خواریهای یک وزیر چه دسیسه ها که نمیچینید......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
بهتره اول از همه مواظبش باشید که مثل امروز اقدام به خودزنی نکنه یا فردا بگن داروی نظافت خورد...خدا رو شکر اقدامش نا موفق بوده و فعلا داره سروسس میگیره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار