مسئول حزب یکتا در استان کیست؟
راه‌اندازی « یکتا » به عنوان یک مجموعه و حزب سیاسی در کشور از آغاز تولد تاکنون سر و صدا و حواشی زیادی داشته تا شروع فعالیتش در خراسان رضوی نیز بسیاری از نگاه‌ها را متوجه خود کند.
کد خبر: ۶۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 26 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، سید محمد حسینی  یکی از اعضای موسس این مجموعه  با بیان اینکه ما با گروه‌های سیاسی و احزاب و تشکل‌های اصولگرا صحبت‌هایی داشته‌ایم و جبهه یکتا را با نگاه اصولگرایی شکل داده‌ایم، خاطرنشان کرد: شکل‌گیری جبهه یکتا ظرفیت جدیدی در خدمت نیروهای ارزشی و انقلابی است و در مقاطع مختلف می‌تواند تاثیرگذار و تقویت‌کننده گفتمان امام و رهبری باشد.
وی در تشریح ویژگی‌های بدنه جبهه یکتا که عموما از مدیران دولتهای نهم و دهم هستند، بیان کرد: افراد عضو این مجموعه، مدیران ارشد دولتهای نهم و دهم و افرادی دلسوز و شناخته شده هستند که در این برهه زمانی احساس تعهد کردند تا با انسجام بیشتر و با تکیه بر عقل و خِرد جمعی ایفای نقش کنند و به پیشرفت کشور، عزت و سربلندی ایران اسلامی کمک کنند، اما برای حضور افراد در این مجموعه محدودیتی وجود ندارد و همه افرادی که با اندیشه امام(ره) و رهبری همراهی دارند، می‌توانند عضو این جبهه فراگیر شوند.
به گفته حسینی، فعالیت جبهه یکتا محدود به تهران نیست و در همه استانها، شهرستان‌ها و حتی در بخش‌ها افرادی که در گذشته مسئولیت‌های اجرایی داشته‌اند، می‌توانند به این مجموعه بپیوندند.
خبرهای رسیده به تابناک رضوی حاکیست که در استان خراسان رضوی علی اصغر عنابستانی استاندار سابق چهارمحال و بختیاری که این روزها خود را برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم اماده می‌کند قرار است دبیری مجموعه یکتا را برعهده داشته باشد.
وی رابطه خوبی با اعضای جبهه پایداری استان داشته و مسئول ستاد انتخاباتی خراسان رضوی دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری بود که در حال حاضر مشاور شهردار مشهد است.
بنابراین گزارش از ناصری و قانع به عنوان نزدیکان عنابستانی برای سازماندهی مجموعه یکتا در استان یاد می‌شود.

Displaying IMG20274992.jpg
 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
اومدن دزدیهایی که ازدولت تهم ودهم باقی مونده به اتمام برسونن،بی وجدانها خجالت نمیکشن با اینهمه خیانت و دزدی بازم از رو نمیرن
سیدابوالفضل اصغرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام اینجانب از دوستداران دکتراحمدی نژادهستم وپیرو ولایت, همچنین داوطلب خدمت و فعالیت در حزب یکتا میباشم, لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ ها
arvin
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلامدوستدار به شما از اختلاسها چی رسیده شما هم سهمی در غارت داشتین یا تازه کار هستی و میخای برا خودت جامه ای نو ببافی
arvin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
لطفا ادرس پایگاه رو بدین ما هم بریم دزدیها را یاداوری کنیم تا کی باید این مملکت از جانب این مردک بی خرد تازیانه بخوره ادرسش رو بزارین تا......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار