مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت شبکه بزرگی از مبلغان خواهر و برادر در سطح استان گفت: ۲ هزار مبلغ دستاوردهای انقلاب را در سطح استان تبیین می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 23 December 2018

حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به آیه ای از قرآن اظهار داشت: کشور و مردم ما روزی در نهایت ذلت بودند و امروز در اوج عزت هستند و به فرموده قرآن، نباید گذشته خود را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش خود را برای برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کار گیریم، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد به سهم خود برگزار کننده همایشی با عنوان «فجر چهلم» است که اگر مساعدت شود، می‌توان این همایش را به صورت ملی برگزار کرد.

حسینی کوهستانی در مورد بازگویی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز عنوان کرد: بیان این مبحث در مدارس و در میان نسل چهارم انقلاب می تواند بسیار اثرگذار باشد بر این اساس جلسات مقدماتی برای برگزاری این برنامه در مدارس برگزار شده و پیش‌بینی های لازم انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: شبکه تبلیغی استان یزد با حضور ۲ هزار مبلغ خواهر و برادر نیز فعالیت خود را در مورد بیان دستاوردهای انقلاب آغاز کرده است.

وی بیان کرد: فعالیت این شبکه از ماه محرم آغاز شده و اوج برنامه‌های از دهه آخر دی‌ماه تا پایان ایام دهه فجر اجرا خواهد شد.

حسینی کوهستانی همچنین بر ضرورت استفاد از ظرفیت ادارات برای پیشبرد برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد هم افزایی و تعامل بتوانیم برنامه های جذاب برای دهه فجر امسال تدارک ببینیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار