معاون وزیر کار با اشاره به ظرفیت ویژه فارس در حوزه گیاهان دارویی افزود: با توجه به تنوع گونه‌های گیاهی در استان فارس می‌توانیم برندسازی تجاری را در این زمینه انجام دهیم تا این استان یکی از برندهای کشور در حوزه گیاهان دارویی شود و البته برای تحقق این امر می بایست برنامه ریزی های لازم انجام شود.
کد خبر: ۷۰۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 23 January 2019

تابناک فارس به نقل از ایلنا: میرهادی قره سیدرومیانی گفت: به‌دنبال ایجاد بسته‌های فنی در حوزه‌های ارتباطی هستیم و در همین زمینه قرار شد که در برخی استان‌ها در حوزه کمک به صنایع دستی، ایجاد تسهیلات ارزان‌قیمت برای توسعه اشتغال روستایی، ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای برندسازی و کمک به بازارهای محلی اقدام شود.

معاون حقوقی و امور مجلس یکی از اولویت‌های اصلی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را تقویت بنگاه‌های اقتصادی از طریق برون‌سپاری آنها و مشارکت بیشتر بخش خصوصی دانست و با اشاره به تجربیات موجود در حوزه خصوصی‌سازی گفت: باید در زمینه سیاست‌های اقتصادی به سمت چابک‌سازی دولت حرکت کنیم تا دولت اعمال حاکمیت کند و اعمال تصدی‌گری به بخش‌خصوصی واگذار شود.

معاون وزیر کار بدهی بالای دولت به این وزارتخانه و مجموعه‌هایی همچون شستا را یکی از دلایل واگذاری برخی بنگاه‌های اقتصادی به این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: روند سابق برای پرداخت بدهی‌های دولت این‌گونه بود که دولت کارخانه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را به مجموعه وزارت کار واگذار کرد اما امروز این مسیر باید بازبینی اساسی شود.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف وزارتخانه تقویت بنگاه‌های اقتصادی و همچنین از بین بردن فقر اقتصادی مطلق و ایجاد رفاه اجتماعی نسبی برای شرکای اجتماعی خودمان از جمله کارگران و بازنشستگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار