خباز با بیان اینکه دانش آموزان مدارس کم برخوردار رایگان فیلم های سیمرغ پروانه را تماشا می کنند، گفت: در این دوره از جشنواره بین ۱۸ تا ۲۰ نمایش را نمایش داده می شودکه به ۶۵ اکران می رسد.
کد خبر: ۷۰۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 26 January 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محسن خبار» امروز در نشست رسانه ای هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز با بیان اینکه بیشترین ادوار برگزاری جشنواره را در شیراز داریم، گفت: این به دلیل تلاش های و تمایل مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و سبقه فرهنگی استان فارس بوده است.

 

دبیر هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز با اشاره به واگذاری این دوره از جشنواره به مجموعه فرهنگی هنر شهر آفتاب، عنوان کرد: سعی کردیم بهترین انتخاب ها را در فیلم های گروه های مختلف جشنواره داشته باشیم و بین ۱۸ تا ۲۰ نمایش را نمایش می دهیم که نزدیک به ۶۵ اکران می شود.

 

وی با بیان اینکه تقریبا هفت اکران فروش بلیت درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: بخش سیمرغ پروانه (بخش کودکان) در صبح های ۱۳ تا ۱۸ بهمن یک اکران رایگان انجام می شود، همچنین دبیرخانه در حال رایزنی و تلاش برای قرار دادن این فرصت به مدارس کم‌ برخوردار است.

 

خباز با بیان اینکه هر فرد فقط مجاز به خرید تا سقف چهار بلیت است، عنوان کرد: بلیت ها در سایت ایران تیک قابل خریداری است، همچنین اکران با حضور عوامل فیلم ها از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

 

دبیر هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز خاطرنشان کرد: افتتاحیه در روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۸ در هنر شهر آفتاب برگزار می شود و فیلم ها از ۱۲ بهمن اکران می شود، علاقه مندان می توانند به صورت اینترنتی نیز در نظرسنجی شرکت کنند تا بهترین فیلم از دیدگاه مردم شیراز نیز انتخاب شود و این یک ظرفیت اجتماعی برای هنرمندان است.

 

وی با بیان اینکه قیمت بلیت ها در تالار حافط ۱۲ هزار تومان و در هنرشهرآفتاب و پردیس گلستان ۱۵۰ هزار ریال است، افزود: برای خبرنگاران کارت های تردد برای انجام فعالیت خبری صادر می شود، همچنین تعدادی صندلی در تالار حافظ ویژه خبرنگاران درنظر گرفته شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار