مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در آستان مبارک 10 امامزاده و بقعه شاخص این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 25 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان ، با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه، افزود: علاوه بر در نظر گرفتن برنامه های سخنرانی و مداحی، برای برگزاری مسابقات فرهنگی و ایستگاه های صلواتی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص اقدام شده است.

عباسیان این بقاع متبرکه را شامل امامزاده ابراهیم(ع)، تاقبستان‌، امامزاده باقر(ع) بیستون، بقعه سیده فاطمه، مسجد و زیارتگاه چاه صاحب الزمان(عج)، امامزاده مهدی (عج)هرسین، امامزاده ابراهیم (ع)کنگاور، امامزاده احمد(ع) سنقروکلیایی، بقعه احمد ابن اسحاق سرپل ذهاب، امامزاده قاضی الکیا و امامزاده حسن (ع) حمیل اعلام کرد.

وی بر ضرورت معرفی ویژگیهای شخصیتی حضرت زهرا(س) به نسل جوان تاکید و یادآوری کرد: آشنایی با شخصیت حضرت زهرا (س) می تواند نقش مهمی در انتخاب ایشان به عنوان الگو در بین نسل جوان داشته باشد.

عباسیان در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم جشن در بقاع متبرکه در ایام ولادت ائمه اطهار(ع) افزود: برگزاری چنین مراسمی سبب خواهد شد که مردم به ویژه جوانان با زیبایی‌های دین آشنا شوند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه اضافه کرد: باید در قالب برگزاری مراسم جشن مردم و به ویژه جوانان را با شخصیت ائمه اطهار(ع) و حضرت زهرا (س) آشنا کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار