با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی 4 محموله قاچاق مرغ زنده به وزن ۸ تن و ۲۵۰ کیلوگرم را که به مقصد استان خوزستان عرضه خارج از شبکه شده بود، کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۷۳۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 29 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حیدر ولی‌زاده معاون اجرایی تعزیرات حکومتی ایلام، اظهار داشت: با توجه به نابسامانی بازار و عدم مدیریت صحیح از  سوی متولیان تنظیم بازار گوشت مرغ در استان ایلام و جهت کنترل بازار و پیشگیری از خروج غیرقانونی مرغ زنده از شهرستان دهلران، دستورات ویژه‌ای به تمام یگان‌های انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان صادر شد.

وی افزود: با هماهنگی با این شعبه و با تلاش ماموران انتظامی ۴ کامیون مرغ زنده به تعداد ۶۰۴۸ قطعه مرغ به وزن ۸ تن و ۲۵۰ کیلوگرم به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال کشف و توقیف شد.

 معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام، با بیان اینکه این محموله مرغ به مقصد استان خوزستان به صورت عرضه خارج از شبکه روانه شده بود، اضافه کرد: پس از توقیف این محموله قاچاق، دستورات ویژه‌ای در خصوص ذبح آنها در کشتارگاه دزفول صادر شد که پس از بسته‌بندی لازم تمامی محموله‌های کشف شده در شهرستان دهلران و با نظارت دستگاه‌های نظارتی بین عموم مردم و با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

ولی‌زاده در پایان اضافه کرد: با متخلفین و اخلالگران در بازار که موجب بی‌نظمی ونابسامانی در بازار و معیشت مردم می‌شوند، به شدت برخورد قاطع و قانونی می‌شود./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار