رئیس هیئت جودو خراسان رضوی:
رئیس هیئت جودو خراسان رضوی گفت: سند چشم انداز ۴ ساله جودو خراسان رضوی تدوین شده است.
کد خبر: ۷۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 10 August 2015
حسین محمودی در نشست خبری هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی که به مناسبت روز خبرنگار در محل سالن چمران مشهد مقدس برگزار شد اظهار داشت: از سال 55 این رشته فعالیت خود را آغاز کرده و ما نیز از سال 1360 افتخاراتی در جودو کشور داریم.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی افزود: خوشبختانه در حال حاضر نزدیک به 10 جودوکار از خراسان رضوی در تیم ملی داریم که این افراد امید‌های المپیک در جودو خراسان هستند که امیدواریم برای نخستین بار طلسم طلا المپیک توسط جودوکاران خراسانی شکسته شود.

محمودی گفت: در رسانه امروز جای پرداختن به متن خالی است و ما مقداری به حاشیه‌ها می‌پردازیم اما این در حالی است که در ورزش متن‌های بسیار زیبایی وجود دارد که می‌تواند فضای مثبتی را در جامعه ایجاد کند و رسانه‌ها باید دارای نگاه تیزبینی باشند تا بتوانند از این طریق به ورزش کمک کنند.

وی تصریح کرد: از 16 فروردین ماه امسال که مسئولیت هیئت جودو خراسان رضوی را برعهده گرفته‌ام خوشبختانه تاکنون اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته که به زودی تمام این اقدامات اطلاع رسانی می‌شود اما اعتقاد بنده به هیئتی است که هدفمند و برنامه محور باشد که در همین راستا ساخت و ساز و تعامل قوی در یک سیستم سبب می‌شود که افراد نقش بیشتری در ورزشی همچون جودو داشته باشند.

رئیس هیئت جودو و کواراش خراسان رضوی گفت: خوشبختانه جهت استعدادیابی از دانش‌آموزان با آموزش و پرورش تفاهمنامه‌ای را امضا کرده‌ایم که در حال حاضر سند چشم انداز 4 ساله هیئت جودو خراسان رضوی تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

محمودی بیان کرد: باید این نکته را به صراحت بگویم که خراسان همیشه موتور محرکه کشور بوده و حلقه مفقوده جودو کشور را باید از خراسان پیگیری کرد چرا که اگر از جودو خراسان در گذشته حمایت بیشتری می‌شد ما در حال حاضر چندین جواد محجوب در کشور داشتیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون پاس ثامن‌الحجج(ع) از خراسان در لیگ برتر حضور داد، گفت: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است که در تاریخ 30 مردادماه مسابقات جودو کشور با حضور 8 تیم نخست دارای رنکینگ کشور به مناسبت دهه کرامت در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار