کد خبر: ۷۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 14 August 2015

مدیرکل استاندارد استان البرز با بیان اینکه کنترل مستمر بر استاندارد بودن شهربازی‌های البرز انجام می‌شود، گفت: شرایط استاندارد برای طراحی و نصب این دستگاه‌ها مورد توجه بازرسان اداره‌کل استاندارد البرز قرار می‌گیرد.

فتانه شکرالهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با تاکید بر اینکه تمام شهربازی‌های استان البرز تحت نظر مستمر اداره‌کل استاندارد استان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: کنترل و نظارت بر چگونگی عملکرد شهربازی‌های همه ساله از بهمن‌ماه برای تعطیلات نوروز آغاز می‌شود و در طول سال نیز بر روی پارک بازی، زمین‌های بازی و شهربازی کنترل و بازرسی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های باید استاندارد بوده و داری نشان استاندارد نیز باشند، افزود: شرایط استاندارد برای طراحی و نصب این دستگاه‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد و در غیر این صورت دستگاه در طی بازرسی‌های انجام شده، پلمب می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان البرز با بیان اینکه پس از پلمب دستگاه، فرصتی به آن‌ها داده می‌شود تا نقایص برطرف شود، گفت: در این راستا بازدیدهای مجدد و نیز بازدیدهای موردی انجام می‌شود تا از بروز مشکلات و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز مشکل در دستگاهی، آن دستگاه پلمب می‌شود و مردم می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد شهربازی و دستگاه‌های پلمب شده به پورتال اداره‌کل استاندارد البرز مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار