پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون علمی و فناوری رییس جمهور و معرفی طرح‌های فناورانه برتر در سه سطح ملی، استانی و شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰ 24 February 2015

استاندار آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل به پاس تلاش‌های موثر در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در این استان مورد تجلیل قرار گرفت.

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل  در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون علمی و فناوری رییس جمهور و معرفی طرح‌های فناورانه برتر در سه سطح ملی، استانی و شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.

در این مراسم همچنین از مرحوم مهندس سراج‌الدین کازرونی به دلیل نقش موثر در راه اندازی پارک فناوری پردیس و موسسه توسعه فناوری نخبگان، دکتر اسماعیل جبارزاده به عنوان نقش‌آفرین موثر در اقتصاد دانش‌بنیان و مهندس صابر میرزایی قایم مقام دبیر ستاد توسعه فناوری نانو قدردانی شد.

دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در لوح سپاس خود خطاب به استاندار آذربایجان شرقی ضمن تجلیل از دوراندیشی، آینده‌نگری و نقش‌آفرینی موثر و مدبرانه دکتر جبارزاده در هموار ساختن مسیر پیشرفت این استان در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، از تلاش های مخلصانه و متعهدانه وی در توسعه فناوری و ایجاد زیرساخت های سازمانی و فیزیکی مورد نیاز استان آذربایجان شرقی تقدیر کرده است.

گفتنی است پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل از روز سوم تا پنجم اسفند در محل مصلای امام خمینی تهران با حضور ده‌ها شرکت فناور در حوزه‌های مختلف علمی و اقتصادی برگزار شد.

در این جشنواره از 10 طرح برگزیده ملی با اعطای تسهیلات ارزان قیمت تا سقف سه میلیارد ریال و پنج طرح شایسته تقدیر با اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی تقدیر شد.

علاوه براین یکی از طرح های منتخب استانی در هر استان کشور نیز با اهدای تسهیلات ارزان قیمت تا سقف یک میلیارد ریال مورد تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار