کد خبر: ۷۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 17 August 2015
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این اداره کل طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، سعید کوشش به عنوان سرپرست روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.
در متن حکمی که به همین منظور از سوی فرشید فلاح خطاب به سعید کوشش صادر شده آمده است: با استعانت از پروردگار متعال، نظر به تعهد، کارآیی و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت ' سرپرست روابط عمومی اداره کل ' منصوب می شوید. در سالی که به فرموده مقام منیع ولایت به عنوان 'دولت و ملت، همدلی و همزبانی ' مزین است و در دوره ای که دولت تدبیر و امید، نگاهی ویژه به توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری دارد از جنابعالی انتظار دارم با توجه به نقش زیربنایی و جایگاه راهبردی روابط عمومی ضمن تعامل با مجموعه روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی استان و وزارت در راستای نهادینه کردن فرهنگ سازمانی، تقویت ارزشهای فرهنگی و تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس کشورمان با استفاده از ابزار موثر فرهنگ، هنر و رسانه اهتمام ورزید. توفیق و سربلندی روز افزونتان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
فلاح همچنین محمد شریفی مدیر سابق روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان را به عنوان رییس حراست این اداره کل منصوب کرد.
محمدرضا ضیاء الدینی رییس پیشین حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به سمت مسوول امور شهرستان های این اداره کل منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار