ایسنا/کرمانشاه هانیه عاشوری بانوی آلیش کار کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی جهانی در قزاقستان به مدال طلا دست یافت.
کد خبر: ۸۰۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 24 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاهبه نقل از ایسنا،فهیمه امیریان مسئول کشتی آلیش بانوان استان کرمانشاه ، با اشاره به آغاز رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی جهان در شهر نورسلطان قزاقستان از روز گذشته(اول دی)، اظهارکرد: در این رقابت‌ها، هانیه عاشوری بانوی آلیش کار کرمانشاهی در وزن مثبت 75 کیلوگرم تیم ملی کشورمان را همراهی کرد.

وی افزود: این بانوی کشتی گیر کرمانشاهی در اولین حضور خود در رقابت‌های جهانی با غلبه برحریفانی از کشورهای گرجستان، قرقیزستان و مغولستان در دیدار فینال برابر حریفی از کشور بلاروس قرار گرفت و توانست این حریف را نیز شکست دهد و به مقام قهرمانی جهان دست پیدا کند.

مسئول کشتی آلیش بانوان استان کرمانشاه تصریح کرد: هانیه عاشوری فروردین امسال پس از کسب مقام نخست مسابقات کشوری به اردوی تیم ملی دعوت شد و تا پیش از اعزام به مسابقات قزاقستان چهار مرحله اردو را پشت سرگذراند.

وی یادآورشد: مطمئنا کسب عنوان قهرمانیجهان توسط این بانوی آلیش کار انگیزه‌ای برای ورود بیشتر بانوان علاقمند کرمانشاهی به این رشته خواهد بود.

تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران در اولین حضورش در رقابت‌های قهرمانی جهان در نورسلطان قزاقستان با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

در این دوره از مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند.

رده‌بندی تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

۱_ایران، ۹۳ امتیاز

۲_ قرقیزستان، ۸۹ امتیاز

۳_ قزاقستان، ۶۹ امتیاز

۴_ ازبکستان، ۶۴ امتیاز

۵_بلغارستان، ۵۴ امتیاز

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار