بهشهر
رییس انجمن مهارت های فردی ورزش های همگانی مازندران از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی ثبت رکورد ایران در بهشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 29 August 2015
به گزارش تابناک مازندران مولود کشفی  بابیان اینکه این مسابقات ۱۳ شهریورماه در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد برگزار می‌شود، یادآور شد: در این دوره از مسابقات از حضور رکوردشکنان موفق و بنام کشور بهره‌مند خواهیم شد که امیدواریم میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.
کفشی با اعلام اینکه این دوره از مسابقات در بیش از 10 رشته ورزشی برگزار می شود ، یادآور شد : دراز و نشست، شنا سوئدی، شنا باستانی، بارفیکس، روپایی با توپ فوتبال، روپایی با توپ تنیس، روپایی همراه با دویدن، طناب زنی همراه با دویدن، طناب زنی جفت پا، هد زدن با توپ، پارالل، حلقه، پرش طول، پرش ارتفاع و میل زنی در 120 دقیقه از جمله این رشته ها است.
رئیس انجمن مهارت‌های فردی ورزش‌های همگانی مازندران با اشاره به اینکه مقررشده بود که این دوره از مسابقات در خردادماه سال جاری برگزار شود، ادامه داد: باهماهنگی انجام‌شده با حوزه ورزش‌های همگانی وزارتخانه ورزش و امور جوانان و همچنین فراهم کردن شرایط لازم برای میزبانی بهتر، این مسابقات به شهریورماه موکول شد.
کفشی گفت: در این دوره از مسابقات شهرستان بهشهر در ۱۳ شهریورماه، میزبان  بیش از ۱۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در ثبت رکوردهای کشوری در ورزش‌های مختلف همگانی است.
ای مسئول افزود:تلاش می کنیم در این رقابت ها زمینه مناسب برای شرکت همه رکوردشکنان را فراهم کنیم تا بدین طریق سطح این مسابقات را بیش از پیش ارتقا دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار