️مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۳۸ هزار و ۵۷۶ تماس تلفنی از سوی جامعه ایثارگری استان با سامانه تلفنی ۱۶۱۶ برقرار شده است
کد خبر: ۹۱۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 10 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، اسداله تولیده اظهار کرد: تمهیدات و زیرساخت لازم جهت ارائه درخواست بصورت غیرحضوری در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از اتلاف وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۶۱۶ فراهم شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه ایثار و جهاد در راه حق اجر والایی نزد خداوند متعال دارد، افزود: شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان به وظایف خود در قبال انقلاب و زنده نگه‌داشتن ارزش‌های والای اسلام عمل کردند و اکنون وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و همچنین تکریم خانواده آنان است.

وی با بیان برخی از اقدامات بنیاد ایلام در مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا حجم مراجعات غیرحضوری جامعه ایثارگری نسبت به گذشته به مراتب افزایش داشته است.

مدیرکل بنیاد ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون تعداد ۳۸۵۷۶ تماس تلفنی از سوی جامعه معزز ایثارگری استان با سامانه تلفنی ۱۶۱۶ برقرار شده است، افزود: تمهیدات و زیرساخت لازم جهت ارائه درخواست بصورت غیرحضوری در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از اتلاف وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۶۱۶ فراهم شده است و جامعه معزز شاهد و ایثارگر استان می‌توانند ضمن تماس با این سامانه، پاسخ درخواست‌های خود را از کارشناسان مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد ایلام دریافت کنند.

وی همچنین به تماس‌های بنیاد ایلام با جامعه ایثارگری نیز اشاره کرد و گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۱۳۸۵ تماس از سوی بنیاد ایلام با جامعه معزز ایثارگری استان برقرار شده که این تعداد در مقایسه با همین بازده زمانی بیش از ۲۸۰ درصد افزایش داشته است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار