رئیس هیات کشتی استان قم از حضور سه فرنگی‌کار قمی در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی کشورمان به رقابت‌های برون‌مرزی سال 1400 خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 16 March 2021

به گزارش تابناک قم، محمدهادی علیایی اظهار کرد: کشتی قم در سال‌های اخیر همواره نماینده‌های مختلفی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تیم‌های ملی اعزامی کشورمان به رقابت‌های برون‌مرزی داشته و ان‌شاءالله این اتفاق در سال 1400 نیز رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: اکنون ششمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در حال برگزاری است و کشتی‌گیران دعوت شده به این اردو که سه نفر آنها از استان قم هستند، تا پنجم فروردین ماه سال 1400 تمرین خواهند کرد.

رئیس هیات کشتی استان قم اضافه کرد: کشتی قم در این سال‌ها با تکیه بر دانش مربیان با دانش و مجرب خود که به خوبی استعدادیابی در این رشته را انجام داده‌اند، نخبه‌های زیادی را به سطح اول کشتی ایران معرفی کرده و اکنون سه نفر از آنها نماینده قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان هستند.

وی با اشاره به نفرات دعوت شده از قم در تمرینات تیم ملی اضافه کرد: در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی، در وزن 63 کیلوگرم محمدجواد رضایی و در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی به نمایندگی از کشتی‌گیران توانمند و مستعد قم برای اعزام برون‌مرزی تیم ملی آماده خواهند شد.

علیایی که اوایل اسفند ماه به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان قم انتخاب شده، اضافه کرد: سعی ما این است که در کنار توانمندی‌های کشتی فرنگی، بتوانیم دیگر رشته‌ها نظیر آزاد و آلیش را نیز به جایگاه واقعی خود رسانده و با بهره‌گیری از مربیان با دانش همچنان به کار پرورش نخبه‌های این رشته ادامه دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار