فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: کمیسیون عالی پزشکی سپاه با پیگیری های مکرر و دعوت سپاه امیرالمؤمنین(ع) در استان ایلام تشکیل شد و دراین مرحله پرونده بیش از دو هزار نفر از رزمندگان و جانبازان که دارای سوابق جبهه بیش از ۱۵ ماه هستند، برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 30 March 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جمال شاکرمی افزود:بررسی پرونده جانبازی دو هزار نفر دیگر از ایثارگران که تاکنون بررسی نشده اند ، تا پایان سال ۱۴۰۰ در دستور کار سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام قرار دارد.

وی بیان داشت:با توجه به وضعیت بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرونده افراد متقاضی با رعایت فاصله اجتماعی توسط چهار تیم پزشکی و در طول پنج شبانه روز بررسی شد.

وی عنوان کرد:کمیسیون عالی پزشکی سپاه با پیگیری های مکرر و دعوت سپاه امیرالمؤمنین(ع) در استان ایلام تشکیل شد و دراین مرحله پرونده بیش از دو هزار نفر از رزمندگان و جانبازان که دارای سوابق جبهه بیش از ۱۵ ماه هستند، برگزار شد.

سرهنگ شاکرمی گفت: بر اساس ماده ۸۷ بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است رزمندگان دوران دفاع مقدس که صورت سانحه بالینی همزمان با مجروحیت را ندارند اما مجروحیت آنها توسط کمیسیون پزشکی نهاد اعزام کننده احراز می‌شود را به عنوان جانباز تلقی کند و حداقل پنج درصد ( 5% ) جانبازی به آنها تعلق می‌گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار