معاون عمرانی استاندار سمنان :
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، گفت: مشکلات ۳۵ نقطه از ۵۹ نقطه حادثه خیز استان در بحث تصادفات رفع و امیدواریم به زودی مشکلات دیگر نقاط نیز برطرف شود.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸ 18 April 2021

مشکلات ۳۵ نقطه حادثه خیز استان سمنان برطرف شد

 

به گزارش تابناک سمنان  منوچهر فخری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه مشکلات ۳۵ نقطه از ۵۹ نقطه حادثه خیز استان در بحث تصادفات رفع و امیدواریم به زودی مشکلات دیگر نقاط نیز برطرف شود، ابراز داشت: جاده‌های استان سمنان استاندارد لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه سه شاخص، راه، خودرو و راننده نقش بسزایی در بروز تصادف دارند، افزود: باید برای آزمون رانندگی سخت‌گیری کرد تا راننده تسلط کامل را برای رانندگی داشته باشد.

معاون استاندار سمنان همچنین تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط کارهای بسیاری را برای کاهش تصادفات انجام دادند که باید در این زمینه برنامه مدون و نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

۶ الی ۸ صبح بیشترین زمان تصادفات

معاون پلیس راه استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۶۱ مورد تصادف منجر به فوت در سطح جاده‌های استان به وقوع پیوست که ۱۹۶ نفر مقتول داشت، گفت: سال گذشته یک هزار و ۵۲۰ فقره تصادفات جرحی در استان سمنان به وقوع پیوست. در مجموع تصادفات سال گذشته، دو هزار و ۹۹ نفر مجروح شده و سه هزار و ۶۲۵ مورد تصادفات خسارتی در استان اتفاق افتاد.‌

سرهنگ دوم حمید رضا عبدالهی با بیان اینکه مجموعاً در سال گذشته پنج هزار و ۳۳ مورد تصادف در استان رخ داد، تاکید کرد: بیشترین تصادفات استان در سه محور سمنان به دامغان، لاین جنوبی با ۳۵۸ مورد، دامغان به سمنان لاین شمالی با ۲۹۵ مورد و میامی به سبزوار با ۲۵۷ مورد بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیشترین فوتی در محورهای آرادان به سرخه در لاین جنوبی با ۱۸ نفر، میامی به سبزوار لاین جنوبی با ۱۵ نفر و لاین دامغان به سمنان ضلع شمالی با ۱۱ نفر بود، افزود: در سال گذشته ماشین‌های سواری با دو هزار و ۸۶۳، کامیون کشنده و تریلی با ۷۲۴ مورد و وانت بار با ۵۷۹و مورد بیشترین تصادفات را در این استان داشتند.

معاون پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه در دو هزار و ۲۶۳ مورد از تصادفات استان عدم توجه راننده به جلو، در هزار و ۱۵۵ مورد عدم توانایی راننده وسیله نقلیه و در ۳۷۹ مورد عدم رعایت حق تقدم منجر به تصادف شد، تاکید کرد: در سال گذشته ۶۳۰ مورد تصادف در ساعت ۱۶ تا ۱۸، ۵۱۵ مورد تصادف در ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۴۰۸ مورد تصادف در ساعت شش الی هشت صبح اتفاق افتاد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار