برزو کلانتری سخنگوی جبهه فراگیر مردمی ایثارگران ضمن گرامیداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر دلاور مردی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را ستودنی برشمرد و گفت:با توجه به اینکه این جبهه از یکسال گذشته برای اتحاد و همبستگی تشکل های ایثارگری و مردم نهاد در استان البرز تشکیل گردید در این امر به موفقیت های بسیارچشم گیری در دعوت و اتحاد تشکل های ایثارگری و مردم نهاد دست یافت.
کد خبر: ۹۶۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 24 May 2021

جبهه فراگیر مردمی  ایثارگران استان البرز وارد کورس انتخاباتی شد

به گزارش «تابناک البرز» کلانتری گفت: در ابتدا جبهه فراگیر قصد ورود به انتخابات ۱۴۰۰را نداشت اما با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات پرشور جبهه تصمیم به وارد شدن به فضای انتخاباتی اتخاذ نمود.

سخنگوی جبهه فراگیرمردمی ایثارگران افزود در جلسه کمیته انتخابات که با حضور رئیس و اعضای این کمیته تشکیل شد مقرر گردید ابتدا با تشکل های هم سو رایزنی های لازم صورت پذیرد تا در صورت توافق همه در یک صف برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه قرارگیرند.

لذا در غیر این صورت این جبهه با معرفی لیست مستقل از بهترین فرزندان نخبه که تلفیقی از جوانان فرهیخته و با تجربه می باشند به مردم معرفی خواهند کرد.

کلانتری همچنین افزود: معاونت فرهنگی جبهه هم همزمان جلسه دیگری با حضور سرگروه های این معاونت داشت که اهم مصوبات این معاونت هم به زودی به سمع و نظر مردم نجیب البرز خواهد رسید.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه این جبهه به آدرس isar.alborz.com مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار