سردارمسلم ناصرخاکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: مطالبه گری و نظارت برکار مسئولین اصلی ترین اهداف تشکیل جبهه فراگیر مردمی ایثارگران است.
کد خبر: ۹۶۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 25 May 2021

مطالبه گری اصلی ترین اهداف تشکیل جبهه فراگیر مردمی ایثارگران است

مسلم ناصر خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در کرج در خصوص تشکیل جبهه فراگیر مردمی ایثارگران استان البرز اظهارداشت: بالغ بر یک سال است که فرایند تشکیل این جبهه کلید خورده و اهداف آن نیز ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه احساس نیاز مبرم به تشکیل این جبهه در استان البرز به ویژه کرج حس می‌شد، افزود: تحقق این مهم سبب انسجام و وحدت بیشتر و عدم موازی کاری در بین نیروهای انقلابی خصوصا ایثارگران می‌شود.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با عنوان اینکه در این راستا جلسات متعددی برگزار شد، بیان کرد: کارگروه های مختلفی تشکیل و برخی از آنها با انتخاب مسئول مربوطه فعالیت خود را آغاز کرده است.

ناصر خاکی تصریح کرد: مطالبه گری و نظارت برکار مسئولین اصلی ترین اهداف تشکیل جبهه فراگیر مردمی ایثارگران است.

وی با بیان اینکه اولین فعالیت ما با توجه به انتخابات پیش رو در این حوزه است، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش می‌شود با انجام فعالیت های مختلف زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را فراهم شود.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: نیروهای این جبهه از ایثارگران بسیج ، مدافعان حرم ال الله ، سپاه ، فرزندان شاهد ، ارتش، نیروی انتظامی ، بازنشستگان نیروهای مسلح ، فرهنگیان ، پاسداران کمیته سابق ، اصناف ، و جهادگران ، کارگران ، مهندسین ، بانوان و تشکلهای مردم نهاد هستند که از بدو تشکیل این جبهه استقبال بی نظیری را داشتند.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی و ایثارگر همیشه در صحنه های مختلف حضور داشتند، عنوان کرد: به دلیل موازی کاری این فعالیت ها کم ثمر بوده است، اما با کار تشکیلاتی نتیجه بهتری را بدست خواهیم آورد.

ناصر خاکی افزود: از همه ایثارگران فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی دعوت می‌شود که در راستای مرتفع کردن ضعف های کلی که در استان البرز به ویژه کرج وجود دارد ما را یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار