استاندار ایلام گفت: پیک چهارم کرونا با مشارکت و همراهی مردم و اهتمام دستگاه های اجرایی و نظارتی در این استان مهار شد.
کد خبر: ۹۶۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 26 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در استان از تشکیل ۲ قرارگاه برای مهار کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: برای مدیریت کرونا تمهیدات ویژه ای از جمله تشکیل ۲ قرار گاه یکی در ایلام و دیگری در دشت عباس، بستن مرز مسافرتی مهران و کنترل شدید مبادی ورودی از استان های همجوار در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ابتکار خوب استان برای مدیریت کرونا در روستاها، یادآور شد: برای مشارکت بیشتر مردم در مهار کرونا، طرح همیاران سلامت را با محوریت دهیاران و کمک خانه های بهداشت و پایگاه های مقاومت بسیج را در روستاها تشکیل دادیم که نتایج مطلوبی را به دنبال داشت.

استاندار ایلام افزود: با مجموعه اقدامات و با مشارکت بیشتر مردم و بهره گیری از ظرفیت طرح شهید سلیمانی توانستیم پیک چهارم را مدیریت و کنترل کنیم که در حال حاضر شاهد روند کاهشی مبتلایان و بستری در استان هستیم.

نوذری در ادامه خواستار تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام شد و تاکید کرد: در شرایط کرونایی امروز تکمیل این بیمارستان یکی از خواسته ها و مطالبات اصلی مردم است و انتظار می رود این مهم تا پایان دولت تحقق یابد.

وی در ادامه از تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی ظرف دو ماه آینده خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای توسعه زیرساخت های عمومی شامل آب برق و راه دسترسی این بیمارستان اختصاص داده شده است و برای سرعت بخشیدن و اجرای دقیق کار و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های متولی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، دفتر فنی و بازررسی استانداری را مامور بررسی و نظارت بر اجرای کار کردیم./م

بیشتر بخوانید:
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار