فرماندار ملایر:
معاون استان دهر و فرماندار ویژه ملایر خبر از آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی ۲۰۰ هکتاری ازندریان و بهره‌برداری از چهارخطه محور سامن- بروجرد داد.
کد خبر: ۹۶۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴ 03 June 2021
قدرت الله ولدی افزود: بدون شک تصویر روشنی از کارنامه موفق شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف طی سال‌های اخیر است که در سایه تدبیر، حمایت، پشتیبانی و موافقت استاندار محترم همدان جناب آقای مهندس شاهرخی به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی استان، تلاش و پیگیری مجدانه معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و حجت الاسلام آزادیخواه رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شریف شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی محقق شد.

به گزارش تابناک همدان، وی عنوان کرد: این طرح‌ها اقدامی بی‌نظیر است که چاشنی عمل و همت دولتمردان استان همدان و شهرستان ملایر با همدلی و همراهی در استان، بار دیگر روند توسعه ملایر را شتاب بخشیدند.

ولدی مطرح کرد: تکمیل قطعه دوم چهارخطه محور سامن- بروجرد به طول ۹ کیلومتر پس از چندین سال کندی در روند اجرایی (قطعه دوم از سال ۹۴ تا سال ۹۸ تعطیل بوده است)، یکی از آرزو‌های دیرینه مردم ملایر بود که به عنوان یکی از طرح‌های اولویت‌دار استان و شهرستان با پیگیری‌های شبانه‌روزی استاندار پرتلاش همدان، فرماندار ویژه ملایر و نماینده مردم ملایر در مجلس پس از جذب اعتبارات مورد نیاز، در مسیر اجرایی قرار گرفت.

فرماندار ویژه ملایر افزود: افتتاح این طرح عظیم یکی از دستاورد‌های مهم این شهرستان در حوزه راه‌سازی و خبر خوشی برای مردم این شهرستان به عنوان یکی از اهداف سند سه ساله راهبردی توسعه و برنامه عملیاتی شهرستان لحاظ شده بود، محقق شد.

وی اطهار امیدواری کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی ۲۰۰ هکتاری ازندریان با موافقت مهندس شاهرخی استاندار محترم همدان و پیگیری‌های مستمر حجت الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر، آرزوی خیاطان ازندریان که در این شهرک مستقر خواهند شد به سرانجام رسید و رنگ حقیقت گرفت که در حقیقت تکمیل کننده توسعه همه جانبه این شهرستان بود.

معاون استاندار تحقق تمامی وعده‌ها در راستای توسعه همه‌جانبه و پایدار این شهرستان در حوزه‌های مختلف را مرهون حمایت، پشتیبانی، نگاه دلسوزانه و زحمات صادقانه مهندس شاهرخی استاندار محترم همدان دانست و بیان کرد: با تخصیص اعتبارات به موقع طی ۲ سال گذشته، اقدامات شاخص و گام‌های بلندی برای خدمت ماندگار به مردم این شهرستان صورت گرفت.

وی تصریح کرد:بازدید روز دوشنبه هفته جاری استاندار همدان از شهرک صنعتی امام رضا (ع) جوکار به عنوان قطب تولید فروسیلیس کشور، به منظور تقدیر از سرمایه‌گذاران واحد‌های فرآوری فروسیلیس در این شهرک و مانع‌زدایی از طرح‌های تولیدی در دست اجرا را از جمله اقدامات اثرگذار مهندس شاهرخی در راستای تحقق شعار امسال دانست که در این بازدید مقرر شد برق مورد نیاز این واحد‌ها در نیمه نخست امسال تامین و طبق برنامه زمان‌بندی مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

فرماندار ملایر اظهار امیدواری کرد و گفت: همچنین افزایش شهرک‌های ملایر با اجرای دو شهرک گلخانه‌ای ۶۸ و ۵۲ هکتاری، احداث شهرک صنعتی ۲۰۰ هکتاری ازندریان، احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، کوچ امکانات به روستاها، مانع‌زدایی از واحد‌های تولیدی، افتتاح طرح آبرسانی و احداث تصفیه خانه آب شرب سد کلان به شهر ملایر و ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان و جهانی شدن مبل و منبت ملایر و ده‌ها اقدام ماندگار دیگر، از جمله دستاورد‌ها و وعده‌هایی است که طی دو سه سال اخیر محقق شد و پویایی و تحرک در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، صنایع دستی، کشاورزی، گردشگری و راهسازی، معدن و مواد معدنی در این شهرستان نمود عینی یافت و ملایر هم اکنون به یک کارگاه عمران و سازندگی تبدیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار