شهردار کرج با تاکید براینکه اولویت مان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است گفت: بر این اساس همواره تلاش شده است پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی‌ و برنامه‌ریزی‌ انجام‌شده به نتیجه برسد.
کد خبر: ۹۷۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 23 June 2021

اولویت‌مان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

به گزارش «تابناک البرز» علی کمالی زاده به بازدیدهای مستمر از پروژه‌های در حال ساخت اشاره کرد و گفت: همه تلاش خود را معطوف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کرده‌ایم.

وی رویکرد اصلی را اجرای پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت دانست و گفت: متروی کرج پس از وقفه‌ای طولانی با شروع به کار شورای پنجم از سر گرفته شد و خوشبختانه پیشرفت قابل‌توجهی دارد. خط دو که از ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی است تا پایان عمر این شورا راه‌اندازی می‌شود.

شهردار کرج به حمایت‌های شورای پنجم اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مهمی در این دوره اجرا و به بهره‌برداری رسید. همچنین این شورا با تصویب لایحه‌هایی مهمی به پیشبرد و توسعه شهر کمک فراوانی کرده است.

وی تصریح کرد: توزیع ۵۸۰ هزار تن آسفالت برای مناسب‌سازی معابر، افتتاح بوستان‌های مختلف به‌ویژه در مناطق کم برخوردار، تزریق ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی شهر و افزودن ۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر در آینده نزدیک، راه‌اندازی سه ایستگاه آتش‌نشانی، جذب ۸۷ نیروی انسانی متخصص و تکمیل تجهیزات سازمان آتش‌نشانی از جمله این اقدامات بوده است.

کمالی زاده به پیشرفت مطلوب بزرگراه شمالی و جذب بودجه دولتی برای این پروژه مهم اشاره کرد و گفت: تکمیل پل حصارک، اجرای کلکتور جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر، هوشمند سازی تقاطعات و شفاف‌سازی در امور سازمانی را از دیگر دستاوردهای مدیریت شهری در سه سال گذشته است.

وی همچنین به بهسازی معابر، خط‌کشی معابر، نصب تابلوهای ترافیکی اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگی نیز با ساخت سراهای محله سعی کرده‌ایم میزان مشارکت مردم در اداره امور شهر را افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار