رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین گفت: با واگذاری عمارت امیر مفخم شهابیه به بخش خصوصی این بنا به مجتمع اقامتی- گردشگری تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۹۷۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ 06 July 2021

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، علی مشهدی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی رفع مشکلات سرمایه گذار پروژه مرمت و بازسازی عمارت امیر مفخم شهابیه افزود: بنای تاریخی امیر مفخم شهابیه اخیرا به سرمایه‌گذار واگذار شده و مقرر است که پس از مرمت و با کاربری مجتمع اقامتی و گردشگری به بهره برداری برسد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین افزود: جلسه رفع مشکلات مرمت پروژه و بازسازی بنا با حضور سرمایه‌گذار به ریاست طهرانی فرماندار خمین برگزار شد.
او افزود: در این جلسه با توجه به تصمیم سرمایه‌گذار پروژه، مبنی بر ایجاد مجتمع گردشگری، اقامتی در عمارت امیر مفخم روستای شهابیه ، مقرر شد ادارات خدمات‌رسان نسبت به توسعه زیرساخت‌های مربوطه در عمارت مذکور اقدام کنند.
مشهدی ادامه داد: طبق تصمیمات اتخاذ شده، اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به همکاری در خصوص اجرای سنگ‌فرش جاده دسترسی این عمارت اقدام خواهد داشت و همکاری اعضای شورای منتخب و دهیاری روستا با سرمایه‌گذار پروژه در تسریع امور اجرای پروژه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار