مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا شنبه سی ام مرداد گفت: کرونا در یک شبانه روز جان هفت نفر دیگر را در فسا گرفت و تعداد قربانیان خود را به بیش از ۳۰۰نفر در این شهرستان رساند.
کد خبر: ۹۸۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 21 August 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:صادق مهدوی نیا با اشاره به شناسایی ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته  اظهار داشت: سن فوتی های روز گذشته در فسا؛ آقایان: ۳۳ ساله( بدون بیماری زمینه ای) ، ۳۹ ، ۴۳ و ۶۳ ساله(با سابقه بیماری زمینه ای و عدم تزریق واکسن) و خانم ها: ۴۸ ، ۵۸ و ۷۸ ساله (با سابقه بیماری و عدم تزریق واکسن) بودند.
مهدوی نیا بیان کرد: همه تخت های بیمارستان فسا در تصرف کرونای دلتا است که در صورت ادامه روند گسترش سویه دلتا و بی تفاوتی و عادی انگاری بیماری، شاهد وضعیت بسیار سخت و وخیم تری خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: افزایش موارد سرپایی، مراجعات و افزایش میزان مراجعه به درمانگاه کرونا و افزایش در میزان موارد بستری و بیماران بد حال بستری، زنگ خطری جدی برای مردم و مسوولین برای افزایش نظارت ها و رعایت های بهداشتی است.

به گفته مهدوی نیا؛ظرفیت بخش های ویژه کرونا در بیمارستان تکمیل شده است و سایر بخش ها و تخت های بیمارستانهای فسا در حال پرشدن با بیماران کرونایی بد حال است.

وی ادامه داد: رنگ شهرستان قرمز و خیلی_پرخطر است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.
وی از مردم و مسئولان درخواست کرد از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.
مهدوی نیا بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا تاکید کرد.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار