استاندار قم، بر ضرورت تسریع در ایجاد ادارات دولتی و ارتقای استانداردهای درمانی شهرستان‌های جدیدالتاسیس استان قم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۹۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 30 September 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در سفر به شهرستان جعفرآباد، خواستار تسریع در راه‌اندازی و بهره‌برداری از بیمارستان کریمه اهل بیت(ع) این شهرستان شد.

وی لزوم توسعه متوازن در شهرستان های استان قم را مورد تاکید قرار داد و افزود: ایجاد ادارات دولتی و ارتقای استانداردهای درمانی شهرستان های جدیدالتاسیس استان قم در دستور کار دستگاه های دولتی است.

وی با اشاره به ارتقای شهر جعفریه به شهرستان جعفرآباد بیان کرد: این موضوع، اقدام انقلابی مهم در سطح شهرستان را در پی خواهد داشت و همه باید در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان اهتمام داشته باشند.

استاندار قم در بخش دیگر سخنان خود، با تقدیر از روحیه ایثار خیرین مسکن ساز، از حمایت همه جانبه، از اقدام‌های خیرخواهانه خبر داد.

سرمست توجه به مقوله ورزش و جوانان و ایجاد زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی را ضروری دانست و گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی باید به مقوله جوانان نگاه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی دهقانی امام جمعه شهر جعفریه نیز در این سفر، با اشاره به تلاش ویژه استاندار قم در راستای ایجاد شهرستان جعفرآباد گفت: آرزوی دیرینه مردم جعفرآباد با همت ایشان به سرانجام رسید و من به نمایندگی از مردم جعفرآباد از دکتر سرمست نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

بر اساس این گزارش، کلنگ زنی دبستان قمر بنی هاشم(ع) روستای صفدر و افتتاح ورزشگاه روستای علی آباد انقلاب و فرمانداری جعفرآباد و همچنین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین فرمانداری شهرستان قم و دانشگاه علوم پزشکی از برنامه های سفر یک روزه استاندار قم به شهرستان جعفرآباد بود.

شهرستان های جعفرآباد و کهک، ۲ شهرستان جدیدالتاسیس در استان قم هستند.

شهر جعفریه، مرکز شهرستان جعفرآباد در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار