همایش ملی هویت و پیشرفت برگزار می شود/تدوین سند هویت استان مرکزی در دستور کار استانداری مرکزی قراردارد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی گفت: همایش ملی "هویت و پیشرفت" با محوریت این استان اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 10 January 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد رضا جعفری در جمع خبرنگاران، افزود: عناصر و مولفه‌های ایجاد و تقویت هویت در استان مرکزی و آسیب شناسی عوامل و علل ایجاد گسست هویتی در استان محورهای استانی این همایش است.
جعفری اظهار داشت: رویکرد اصلی همایش "هویت و پیشرفت" در سه مفهوم شامل شناسایی ارتباط میان هویت و پیشرفت(مبانی نظری)، واکاوی نسبت میان مفهوم اساسی و هویت، مطالعات آسیب شناسانه هویت و پیشرفت و عوامل هویت به عنوان بستر ساز پیشرفت کشور است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی افزود: شرکت کنندگان در این همایش می‌توانند آثار خود را تا پانزدهم اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه این همایش ارسال کنند و برگزیدگان شرکت کنندگان در این همایش فروردین ماه سال آینده اعلام می شود.
جعفری گفت: علاقه مندان برای ارسال آثار به این همایش و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس Hoviatmkz.ir مراجعه کنند.
وی ادامه داد: تشکل اندیشه ورزان استان مرکزی با حضور جمعی از اندیشمندان تشکیل و تا کنون ۵۰ نشست با موضوع هویت استان مرکزی برگزار شده و ثمرات بسیاری برای استان به همراه داشته که همایش ملی هویت و پیشرفت از جمله ثمرات این نشست‌ها است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: استاندار این استان به عنوان رئیس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، معاون نیروی انسانی و منابع استانداری و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی و سه نفر از اعضای هیات علمی عضو شورای سیاستگذاری این همایش هستند.
جعفری گفت: تاکنون یک پیش نشست همایش ملی هویت و پیشرفت با محوریت استان مرکزی برگزار شده و برگزاری چهار پیش همایش تا زمان برگزاری این همایش در دستور کار قرار دارد.
وی یادآورشد: تدوین سند هویت استان مرکزی نیز در دستور کار استانداری مرکزی قرار دارد و نشست خبری اطلاع رسانی این سند به زودی با حضور استاندار این استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار