تجمع بزرگ مادران و کودکان یاسوجی

تجمع بزرگ مادران و کودکان ایرانی در حمایت از کشته شدن جمعی از کودکان غزه به دست رژیم غاصب اسرائیل در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 20 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به دنبال حمله رژیم غاصب اسراییل و غزه به ویژه بیمارستان المعمدانی که منجر به کشته شدن جمعی از زنان و کودکان بی گناه شد، مادران و کودکان یاسوجی در حمایت از مظلومیت کودکان غزه و همچنین اعلام خشم و انزجار خود با تجمع در حسینیه ثارالله با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا این خشم بزرگ را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.
در این تجمع بزرگ جمع زیادی از مادران و کودکان گرد هم آمده‌اند تا با فریاد‌های الله اکبر ضمن حمایت ازمظلومیت و آوارگی کودکان و زنان در غزه حقانیت و مظلومیت آنان را به گوش جهان برسانند.
کودکان و مادران یاسوجی شرکت کننده در این مراسم، با مشت‌های گره کرده اعلام کردند ملت ایران همواره از حق و حقانیت و آزادی انسان‌ها حمایت و دفاع خواهد کرد و ملت فلسطین در مبارزه با ظلم تنها نیست.
در مسیر و محل تجمع بزرگ حمایت مادران و کوکان یاسوجی از کودکان غزه، پلاکارد‌ها و پرچم‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به‌ویژه کودکان و زنان که در این فاجعه بزرگ به شهادت رسیده اند، به نمایش گذاشته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار