کشف ۱۰۰ سند جعلی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگیری جاعل مدارک اداری و کشف حدود ۱۰۰ سند جعلی ساخت و ساز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱ 12 September 2024


 
دستگیری ۳ سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان "اسدآباد" از دستگیری ۳ نفر سارق و کشف ۳ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

"مصیب شاهملکی" در تشریح این خبر اظهارداشت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان و تشکیل همزمان قرارگاه مبارزه با سرقت  موضوع شناسایی ودستگیری سارق ویا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح مقابله با سرقت و دستگیری سارقان ۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، منزل و سیم وکابل برق کشف و ۳ نفر سارق در این راستا دستگیر شدند.

سرهنگ شاهملکی در تشریح سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت گفت: علاوه بر کشف مقادیری انواع موادمخدر، تعداد ۱۷ نفر معتادمتجاهر وخرده فروش دستگیر که به مراکز ترک اعتیاد و خرده فروشان به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از استمرار اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شدآمدی گفت و خاطرنشان کرد: تعداد ۷ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف وروانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن تاکید بر رعایت توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی پیرامون پیشگیری از سرقت، از شهروندان خواست:  موارد مشکوک را در اسرع وقت به فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت سرقتی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

" هادی نجفی صالح"در تشریح این خبر گفت:  ماموران پاسگاه "قهاوند" حین گشت زنی در جاده‌های فرعی به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک  و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی مدارک و استعلام مشخص شد موتورسیکلت سرقتی می‌باشد و به همراه متهم به مقر انتظامی منتقل شد.  
این مقام مسئول در ادامه گفت: متهم در تحقیقات به سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از همشهریان خواست: با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.

کشف مواد مخدر در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان "رزن" از کشف انواع مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

"رحیم بیاتی" در تشریح این خبر بیان داشت:  در پی اعلام مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی براین که فردی به هویت معلوم با استفاده از یک دستگاه خودرو دوو سیلو قصد انتقال مواد مخدر به یک موتور خانه واقع در روستای" امیریه " را دارد، لذا مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام ماموران به محل مورد نظر و برقراری ایست و بازرسی در نهایت خودرو توقیف و متهم دستگیر که از قسمت صندلی جلویی خودرو مقدار ۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱/۵ گرم هروئین کشف شد.

سرهنگ بیاتی در ادامه گفت:  ماموران متهم دیگری در آن جا دستگیر و از داخل البسته و محل حضور وی مقادیری تریاک به همراه یک دستگاه ترازوی توزین کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان "بهار" از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"علی حسن حیدری "در تشریح این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی،   دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی شدند که در تحقیقات علاوه بر بزه ارتکابی به ۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و با انجام اقدام‌های پیشگیرانه ساده از سرقت اماکن خصوصی توسط سارقان و مجرمان حرفه‌ای جلوگیری کنند.

کشف ۱۰۰ سند جعلی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگیری جاعل مدارک اداری و کشف حدود ۱۰۰ سند جعلی ساخت و ساز در این شهرستان خبر داد.

" هادی نجفی صالح" در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله از منابع و مخبرین مبنی بر فعالیت شخصی در خصوص صدور اسناد جعلی مجوز ساخت و ساز در باغات حاشیه شهر  ماموران "کلانتری ۲۱ "بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضائی، در بازرسی از منزل وی تعداد ۱۰۰ سند جعلی مجوز ساخت و ساز باغات کشف و متهم به همراه اسناد به دست آمده تحویل مرجع قضائی شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از همشهریان خواست: با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.

منبع: معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار