رئیس اورژانس قم خبر داد:

آمادگی اورژانس قم برای ارائه خدمات نوروزی

رئیس اورژانس استان قم از آمادگی کامل اورژانس استان برای ارائه خدمات درمانی در نوروز ۹۵ به مسافران و زائران خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 24 February 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا حسنی در جلسه کمیته امدادی و درمانی ستاد زائران استان که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد اظهارداشت: طبق پروتکل کشوری 6 ایستگاه سلامت برای قم در نظر گرفته شده که تلاش خواهیم کرد بر اساس آن در خدمت زائران و مسافران باشیم.

رئیس اورژانس قم افزود: با هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها می‌توانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم که ما این آمادگی را داریم و امیدواریم بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم.

وی به ظرفیت امداد هوایی قم اشاره کرد و گفت: این یک ظرفیت بسیار خوب برای استان و دیگر استان‌هاست و حتی فراتر از انتظارات نیز در خدمات رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

حسنی گفت: تا پایان سال به غیر از ایام نوروز چهار مناسب انتخابات، چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال و همچنین تحویل سال را داریم که حجم کاری اورژانس را چندین برابر می‌کند.

وی  تصریح کرد: سال گذشته در نوروز 251 مورد تصادف در جاده‌های استان اتفاق افتاد که منجر به مجروحیت 403 نفر و 10 مورد متأسفانه منجر به فوت شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم افزود: همچنین 731 مورد مأموریت داخل شهر انجام شد و هزار و 681 نفر نیز به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کردند.

حسنی گفت: در سال گذشته طی تعطیلات نوروز، 18 مورد پرواز توسط اورژانس هوایی داشتیم که توسط آن بیماران بد حال را به مراکز درمانی انتقال دادیم در یکی از تصادفات یک مورد قطع عضو بود که به تهران ارجاع شد و به واسطه این اقدام آن فرد از قطع عضو نجات یافت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار