مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها 1.3 میلیاردتومان صدقه پرداخت کردند

کد خبر: ۶۷۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ 21 October 2018
مردم نوع‌دوست کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و 344 میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری صدقه پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از میزان صدقات جمع‌آوری‌شده در شش‌ماهه نخست سال جاری ارائه داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه پرداخت صدقه به‌عنوان یکی از راه‌های کمک به نیازمندان این نهاد است گفت: مردم خیر و نوع‌دوست کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و 344 میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری صدقه پرداخت کرده‌اند.
وی بابیان اینکه کمیته امداد به‌منظور یاری‌رساندن به اقشار نیازمند جامعه و توسعه مشارکت‌های مردمی طرح‌ها و برنامه‌های متفاوتی در طول سال در برنامه کاری خود دارد، افزود: به‌منظور جمع‌آوری کمک‌ها و صدقات مردم 80 هزار  صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در استان نصب و توزیع‌شده است.
محبی به هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده مردم در این نهاد اشاره و تصریح کرد: صدقات در زمینه ازدواج، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌های موردی، تحصیلی و تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان هزینه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم ساماندهی صندوق‌های صدقه در استان گفت: سامانه پیامکی با شماره #1*074*8877* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال‌شده است.
محبی افزایش درآمد، جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات را از مهم‌ترین مزیت‌های پرداخت صدقه به روش الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ازخیران نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه یاری‌رساندن به نیازمندان حمایت کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار