تجلیل های مجازی از فرهنگیان کهگیلویه و گچساران

همزمان با روز معلم ، مراسمات تجلیل از فرهنگیان متاثر از شیوع کرونا بوده و امسال این برنامه های تجلیل به صورت مجازی برگزار می شود .
کد خبر: ۸۴۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 02 May 2020
 همزمان با روز معلم ، مراسمات تجلیل از فرهنگیان متاثر از شیوع کرونا بوده و امسال این برنامه های تجلیل به صورت مجازی برگزار می شود . جشن مجازی ویژه بزرگداشت روز معلم در گچساران برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر آموزش و پرورش در این آئین که به صورت مستقیم از فضای مجازی پخش شد از فرهنگیان گچساران برای فعالیت های شبانه روزی در عرصه تعلیم و تربیت به ویژه برنامه شاد قدردانی کرد.
ایوب مقیمی اظهار داشت: گچساران با تشکیل ۹۱ درصدی کلاس های درس در برنامه شاد رتبه نخست این برنامه در کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرد.
با شیوع ویروس کرونا و عزم جدی برای کنترل و ریشه کنی آن در مسوولان و مردم، بسیاری از کسب و کارها به تعطیلی کشیده شد و بلافاصله دولت به دلیل ریسک بالای ابتلای درصد بیشتری از افراد جامعه با فعالیت نظام آموزشی و رفت و آمد دانش آموزان و والدین، تصمیم بر تعطیلی مدارس گرفت.
تعطیلی مدارس در واپسین روزهای باقیمانده از فعالیت سیستم آموزشی کشور، مشکلاتی در تدریس باقیمانده دروس دانش آموزان ایجاد کرد که همین عامل و گستردگی استفاده از فضای مجازی و در دسترس بودن آن باعث شد، وزارت آموزش و پرورش سامانه ای به نام شاد برای تدریس و یادگیری دانش آموزان و جلوگیری از تعطیلی نظام آموزشی کشور طراحی کند.
وی افزود: دستیابی آموزش وپرورش این شهرستان به ۸۵ رتبه استانی و ملی در یک ساله اخیر نشان از تلاش ستودنی فرهنگیان گچسارانی در سنگر تعلیم و تربیت نسل آینده دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آئین ضمن تبریک روز معلم به همه فرهنگیان استان گفت: امسال برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا  بیشتر برنامه های هفته بزرگداشت معلم به صورت مجازی برگزار می شود.
هادی زارع پور افزود: همچنین از کلنگ زنی ۷۲۱ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمدی خبر داد.
وی بیان کرد: این آئین روز دوشنبه پانزدهم اردیبهشت  در استان برگزار خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تلاش معلمان در دوران انتشار بیماری کرونا که گاهی تا نیمه های شب به طول می انجامید ستودنی است.
غلامرضا تاجگردون اظهار داشت:تواضع، گذشت، صداقت، اخلاص، فروتنی و عزت نفس از ویژگی های شهید مطهری بوده که نام و یادش را ماندگار کرده است.
موسیقی شاد و استنداپ کمدی از برنامه های ویژه بزرگداشت مقام معلم بود که در فضای مجازی اجرا شد.
کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ هزار معلم دارد که۲ هزار از نفر آنان در گچساران مشغول علم آموزی هستند.
 تا ظهر جمعه دوازدهم اردیبهشت ۹۵ هزار و  ۶۴۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شمار جانباختگان ناشی از بیماری در کشور به ۶ هزار و ۹۱  نفر رسید.
تجلیل به صورت ویدیو کنفرانس در کهگیلویه
علی پورکپور امروز در دیدار امام جمعه و جمعی از اعضای ستاد نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: به مناسبت هفته معلم از معلمان منتخب و فرهنگیان بازنشسته تجلیل می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش منطقه دهدشت گفت: آیین نمادین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته و معلمان برتر دوشنبه طی مراسمی با حضور مسؤولان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.
پورک‌پور تصریح کرد: در این مراسم 110 فرهنگی بازنشسته و 34 معلم برتر شهرستانی و استانی تجلیل خواهند شد.
این مسؤول تجلیل از جوانترین و مسن‌ترین معلم از دیگر برنامه‌های هفته معلم اعلام کرد.
وی بیان داشت: تسهیلات قرض‌الحسنه به پنج نفر از فرهنگیانی که طی یک سال اخیر تشکیل پرونده دادند اعطا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار