کمک یک میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از کمک بالغ بر یک میلیارد تومانی خیران در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 30 May 2020


به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جلسه ستاد دیه استان مرکزی افزود : کارستاد دیه بسیار ارزشمند و شرافتمندانه است و ما نسبت به تک تک زندانیان استان احساس مسئولیت می کنیم.
وی با بیان اینکه برکت داشتن زندگی به خیر رساندن به دیگران و خود است یادآورشد: اعمال عبادی خیر به خود ماست و اقدام نیکوکارانه خیر رساندن به دیگران چه بسا با آزادی یک زندانی غیر عمد یک کانون خانواده ، از سردی و تلاطم نجات پیدا کند.
حجت الاسلام موسوی افزود: کاهش جمعیت کیفری زندان سیاست راهبردی ریاست معظم قوه قضائیه است و این میزان عفو و آزادی زندانیان با دستور معظم له هم بی سابقه و هم اثر بخش بوده است .
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با دعوت از اصحاب رسانه ، فعالان فضای مجازی و قلم بدستان برای کمک به رشدو گسترش فرهنگ صلح و سازش و بخشش اسانی گفت : ابزار هنر کار آمد و اثر گذار است و از حمایتهای صدا و سیما بویژه در ماه مبارک رمضان برای تشویق و ترغیب عموم مردم باید قدردانی کرد.
حجت الاسلام موسوی افزود: آزادی یک زندانی ، نجات یک خانواده و به تبع آن سلامت جامعه است .
رئیس دستگاه قضایی استان با تاکید بر دسترسی زندانیان به قاضی ، بر ضرورت حضور مسئولین قضایی و زندان در کنار زندانیان تاکید کرد و گفت : زندانیان تحت قرار باید سریعاً تعیین تکلیف شده و آمار محکومین مالی به تفکیک میزان بدهی روشن شده و گزارشی از تعداد پرونده های ارائه شده اعسار تهیه و تدوین شود.
شایان ذکر است در این جلسه 5 پرونده مورد بررسی و دستور قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار