فرماندار الیگودرز:

پیشرفت 90 درصدی شهرک صنعتی چمن سلطان الیگودرز

فرماندار الیگودرز گفت: شهرک صنعتی چمن سلطان پس از حدود یکسال از آغاز عملیات اجرایی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۹۷۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 15 July 2021

به گزارش تابناک لرستان به نقل از فارس ، ماشاالله نعمتی در نشست مجازی با اصحاب رسانه در خصوص وضعیت شهرک صنعتی چمن سلطان الیگودرز و در پاسخ به خبرنگار فارس اظهارکرد: عملیات اجرایی ناحیه صنعتی  چمن سلطان  الیگودرز سال 99 آغاز و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار است.

وی افزود: کل اعتبار پروژه شهرک صنعتی چمن سلطان سه میلیارد و 500 میلیون تومان است و شبکه آب و برق آن نیز در حال اجرا است.

فرماندار الیگودرز در مورد سد عالی محمود نیز توضیح داد: این سد سال 93 با اعتباری حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان آغاز و در حال حاضر از پیشرفت 30 درصدی برخوردار است، اعتبار لازم برای تکمیل سد عالی محمود 45 میلیارد تومان است.

نعمتی درخصوص پروژه الیگودرز- مسجد سلیمان گفت: احداث راه‌ها نقش مهمی در محرویت زدایی، توسعه و پیشرفت اقتصادی دارد دارد، احداث محور الیگودرز- مسجد سلیمان نیز به دلیل طبیعت بکر، رودخانه‌ها و آبشارهای زیبا نقش مهمی در اشتغال زایی به ویژه صنعت بوم گردی و کوتاه تر شدن مسیر دارد.

وی افزود: محور الیگودرز- مسجد سلیمان یکی از مهمترین پروژه‌ها است که مشکل اعتباری ندارد و در حال حاضر فعال است، هفته گذشته نیز به منظور رفع مشکل معارضان جلساتی داشته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار