نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به لزوم افزایش توان مدیریتی دانشگاه های استان، گفت: باید نیروهای توانمند بومی که در بدنه هیئت علمی حضور دارند برای ریاست دانشگاه‌ها انتخاب شوند.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 30 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمد وحیدی در خصوص تغییرات رؤسای دانشگاه‌های خراسان شمالی اظهار داشت: نمایندگان مجلس نگاهشان افزایش توان مدیریتی در دانشگاه‌های استان است.

 

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید داریم نیروهای توانمند بومی استان که در بدنه هیئت‌های علمی حضور دارند برای ریاست دانشگاه‌ها انتخاب شوند.

 

وی در خصوص حواشی پیرامون انتخاب رئیس دانشگاه آزاد خراسان شمالی نیز گفت: رویکرد دانشگاه آزاد در انتخاب رئیس دانشگاه استان عدم مشاوره بود.

 

وحیدی بیان داشت: علی رغم آنکه ابتدا اعلام کردند یک همگرایی با نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه در استان برای انتخاب رئیس دانشگاه خواهد بود، در نهایت فردی خارج از استان منصوب شد.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس در انتها گفت: نمایندگان مجلس قصد دخالت در این انتصاب‌ها را ندارند و اگر توصیه‌ای بوده برای هم افزایی بیشتر بین اعضای هیئت علمی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار