سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی:
سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی سند جامع پدافند غیرعامل استان را اجرایی کنند زیرا در صورت عدم اجرای آن باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 31 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، روح الله حسین پور عصر شنبه در شورای پدافند غیرعامل خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی سند جامع پدافند غیرعامل استان را مطالعه و اجرایی کنند و در صورت عدم اجرای آن باید پاسخگو باشند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی گفت: تقسیم کار و برنامه ریزی بر اساس جدول زمان بندی موجب می‌شود جلسات در استان خروجی داشته باشد و گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

وی افزود: در دنیای امروز تحولات و دگرگونی‌های مختلف به ویژه با گسترش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی امکان پذیر است که ممکن است نارضایتی اجتماعی را به دنبال داشته باشد؛ بنابراین هر دستگاه اجرایی باید حوزه کاری خود را مهم بداند و تمامی اقدامات لازم را برای حل مشکلات انجام دهد.

حسین پور با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر اتفاقات زیادی در کشور رخ داده است اما با نگاه الهی بسیاری از این تهدیدات تبدیل به فرصت و افزایش انسجام و همدلی در جامعه شده، گفت: دستگاه‌های اجرایی تنها به بیان مشکلات اکتفا نکنند و تلاش کنند با ارائه راهکارهای کارشناسی و پیگیری مستمر و در نهایت استفاده از خرد جمعی مشکلات رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار