فرمانده انتظامی اسفراین از کشف ۲۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر متهم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 03 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی‌اش اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پاسگاه بام این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران پاسگاه بام به همراه نماینده اداره برق محل نگهداری این دستگاه‌ها را شناسایی کردند، گفت: با سرعت عمل و اقدام به‌موقع مأموران در بازرسی از محل مورد نظر ۲۰ دستگاه ماینر قاچاق در حین کار کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه ارزش این تعداد دستگاه ماینر ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

یگانه پور در انتها گفت: مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاری داخلی است و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار