استاندار خراسان شمالی خبر داد؛
استاندار خراسان شمالی گفت: سهم شهرستان مانه و سملقان از اعتبارات عمرانی ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، شهرستان گرمه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و جاجرم نیز ۲۴ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ 04 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد علی شجاعی ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان‌های خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رنگ بندی شهرها و ضرورت پیشگیری از شیوع کرونا مشکلات این شهرستان‌ها باید مورد بررسی قرار بگیرد.

استاندار خراسان شمالی از اختصاص ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و تسهیلات به شهرستان‌های گرمه، جاجرم و مانه وسملقان خبر داد و گفت: سهم شهرستان مانه و سملقان از اعتبارات عمرانی ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، شهرستان گرمه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و شهرستان جاجرم نیز ۲۴ میلیارد تومان است.

وی افزود: ۴۶۴ میلیارد تومان اعتبار نیز در قالب اعطای تسهیلات به حوزه اقتصادی، به این سه شهرستان اختصاص می‌یابد.

شجاعی گفت: با پیگیری‌های فرمانداران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در چهار ماه باقی مانده از سال بخش دیگری از نداشته های استان را حل خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: پروژه‌هایی که باید به فوریت مورد بهره برداری قرار گیرد در اولویت‌های اصلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تخصیص اعتبارات قرار گیرد.

وی یکی از محورهای اصلی در سفرهای شهرستانی را توجه به ساماندهی گلزار شهدا عنوان کرد و افزود: یک بار برای همیشه باید مشکلات ساماندهی گلزار شهدا در شهر و روستاهای استان حل شود.

شجاعی همچنین شبانه روزی نبودن درمانگاه‌های شهرستان‌ها را یک معضل دانست و بیان کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان به زودی این مشکلات را به حداقل خواهیم رساند.

استاندار خراسان شمالی در انتها در خصوص تشکیل پرونده مردم مناطق زلزله‌زده استان تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در این مناطق عدم مراجعه و تکمیل پرونده‌های مردم مناطق زلزله‌زده توسط خود آنان است که امیدواریم مردم همکاری‌های بیشتری با بانک‌ها و سازمان بنیاد مسکن استان داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار