معاون فرهنگی اداره کل ارشاد خراسان شمالی گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب، ۲۴۴ عنوان کتاب در قالب ۵ هزار و ۴۶۶ جلد به کتابخانه های خراسان شمالی اهدا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 09 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،رضا رضایی  اظهار کرد: در آستانه بیست و نهمین دوره هفته کتاب برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و ترویجی با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می‌شود که بر این اساس برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که اهدای کتاب از جمله آن‌ها است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: ۲۴۴ عنوان کتاب در قالب ۵ هزار و ۴۶۶ جلد کتاب به ارزش ۱۳۲ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان در سطح استان با موضوعات مختلفی هم چون کودک و نوجوان، عمومی، فرهنگی و مذهبی در فهرست کتاب‌هایی اهدایی قرار دارد.

وی با بیان این که این اقدام در راستای تجهیز کتابخانه های عمومی شهری و روستایی، پایگاه‌های کتابخوانی، کتابخانه های باز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه‌های بسیج و ایجاد و تقویت ایستگاه‌های کتابخوانی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: به هر شهرستان به صورت جداگانه ۶۷۱ جلد کتب عمومی در قالب ۲۳۲ عنوان و ۱۴ جلد نفیس در قالب ۱۲ عنوان اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار