معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: معابر ۸۵ روستای این استان ۸۶۳ هزار نفری به گستره ۲۳۰ هزار مترمربع با قیر رایگان آسفالت شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 05 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،علی اکبر صابری اظهار داشت: اجرای آسفالت در این روستاها از برنامه های سال مالی گذشته است که در تابستان امسال انجام شده است. 

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی افزود: ارزش ریالی قیر رایگان صرف شده در این روستاها ۱۷۰ میلیارد ریال است.

 

وی گفت: تامین قیر، یک چهارم هزینه های آسفالت را به خود اختصاص داده است که در این زمینه سایر اعتبارات این پروژه ها از منابع استانی و ملی تامین و هزینه شده است.

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰، برای تامین قیر رایگان ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت اوراق اختصاص داده شده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه اوراق اختصاص داده شده سه ساله است، ارزش ریالی این اسناد به نصف کاهش می یابد و بر این اساس نمی توان کار زیادی را انجام داد.  

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی افزود: تاکنون طرح هادی در نیمی از روستاهای استان اجرا و بهره برداری شده است، با توجه به اینکه اجرای طرح هادی از روستاهای پرجمعیت آغاز شده، شاخص بهره برداری روستاییان از طرح هادی بیش از ۵۰ درصد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار