معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: تاکنون سه نفر از مهارت آموزان این استان که در رقابت‌های ملی مهارت حایز رتبه برتر شدند به اردوی آماده سازی رقابت جهانی چین راه یافته‌اند. 
کد خبر: ۱۰۱۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ 06 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،جوادرضا پویافرد اظهار داشت: این مهارت آموزان با شرکت در اردوی آماده سازی، با برترین های کشور رقابت خواهند کرد و در صورت انتخاب در این رقابت ها به المپیاد جهانی چین اعزام می شوند.

 

وی با بیان اینکه مسابقه ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می شود افزود: امسال ۱۲ نفر از هنرآموزان استان در ۱۰ رشته به مرحله کشوری این رقابت ها اعزام شدند که تاکنون سه نفر موفق به دریافت مدال و یک نفر هم موفق به دریافت دیپلم افتخار شده اند. 

 

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: جوانان ماهر استان در مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت تاکنون موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره، یک مدال برنز و یک دیپلم‌افتخار شده اند.

 

وی اظهار داشت: امیرحسین وحید، کارآموز مانه و سملقانی در رشته تعمیر ونگهداری ماشین آلات سنگین موفق به کسب مدال طلا شد، همچنین امین باقرزاده کارآموز اسفراینی هم در رشته کاشیکاری دیوار و کف موفق به کسب مدال نقره شد، ابراهیم انصاری کارآموز فاروجی هم در رشته آجر چینی موفق به کسب مدال برنز شد و مهرداد شیروانی هم در رشته راهکارهای نرم افزاری برای تجارت موفق به کسب دیپلم افتخار مسابقات شد. 

 

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی افزود: مسابقه ملی مهارت سالی یک بار برگزار می شود و نوزدهمین دوره از این رقابت ها در سال جاری به علت شرایط شیوع کرونا، در استان های مختلف در حال برگزاری است. 

 

وی گفت: رقابت های ملی مهارت آموزی در رشته نقاشی خودرو و صافکاری با شرکت کارآموزان خراسان شمالی در حال برگزای است همچنین کارآموزان راه یافته به مرحله کشوری مسابقات در چهار رشته شامل فناوری وب، کابینت سازی، نجاری و امنیت سایبری هم آماده حضور در این رقابت ها هستند که این رقابت ها در زمستان سال جاری برگزار خواهد شد. 

 

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: راهیابی کارآموزان استان به مسابقات کشوری و موفقیت آنان در این رقابت ها نشان از بالابودن کیفیت آموزش ها در کارگاه ها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان دارد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار