نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به کمبودهای خراسان شمالی در زیرساخت‌ها، گفت: وزیر ارتباطات وعده داد که روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار استان تا پایان سال به اینترنت پرسرعت مجهز شوند.‌
کد خبر: ۱۰۱۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 19 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمد وحیدی با اشاره به اینکه شهرستان راز و جرگلان کمبودهای متعددی دارد، اظهار کرد: این شهرستان جزو ۳۱ شهرستان محروم هدف گذاری شده توسط بنیاد برکت است.

 

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم با اشاره به مشکلات آبرسانی در راز و جرگلان، ادامه داد: تا این لحظه مجتمع آب رسانی ۵۴ روستا با شهر راز و مجتمع آبرسانی ۱۳ روستا در تنگه ترکمن همچنان ناتمام است.

 

وی افزود: ۳۵ روستا در راز و جرگلان مشکل تأمین آب شرب دارد.

 

وحیدی گفت: راز و جرگلان ۵۰۰ کیلومتر راه آسفالت نشده دارد که باید برای رفع آن اقدامات جدی صورت گیرد.

 

این نماینده مجلس گفت: امیدواریم توسط دولت سیزدهم مشکلات راز و جرگلان حل شود تا امید و انگیزه به این منطقه بازگردد تا سپس فرصت‌های پیشرفت و توسعه برای این شهرستان مهیا شود.

 

وی گفت: راز و جرگلان در شاخص پوشش اینترنت هنوز جزو عقب‌ترین شهرستان‌هایی استان است و دانش آموزان و معلمان در این ۲ سال کرونا سختی زیادی را متحمل شدند.

 

وحیدی بیان داشت: در دیدار با وزیر ارتباطات این قول گرفته شد که روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار استان تا پایان سال به اینترنت پرسرعت مجهز شوند.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار