امام جمعه بجنورد:
امام جمعه بجنورد با اشاره تدبیر و شجاعت شهید سلیمانی، گفت: اگر شهید سلیمانی حضور نداشت اکنون هم مرز با داعش بودیم و خبری از عراق و سوریه نبود.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 31 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: طبق روایات جوانان باید با دقت رفیق انتخاب کند در غیر این صورت این فرد او را به دامن اشرار و بدان خواهد کشاند.

 

امام جمعه بجنورد دوست و هم نشین را دو نوع دانست و گفت: برخی افراد دوست جاهل، نادان و شرور هستند و عده‌ای دوستدار علم و دانش هستند؛ گروه اول موجب مرض و گروه دوم عامل درمان خواهند بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید از کسانی که سوابق خوبی ندارند دوری جست زیرا رفاقت با این گروه‌ها پشت سر ما ایجاد تهمت می‌کند.

 

وی در ادامه به سالروز ۹ دی اشاره داشت و افزود: خداوند به وسیله مردم شهید پرور کشور فتنه را از بین برد.

 

حجت الاسلام نوری ادامه داد: برخی خواص نفس پرست در فتنه در برابر نظام ایستادند؛ این ها افرادی بودند که در نظام مسئولیت داشتند و برای انقلاب خدمت کرده بودند اما در نهایت عاقبت به خیر نشدند لذا باید از خداوند بخواهیم در نهایت عاقبتمان به خیر شود.

 

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: کبر و غرور و نفس آنقدر در این افراد که سابقه مبارزی نیز داشتند رشد کرد که با آمریکا و صهیونیست دست به دست هم دادند.

 

وی افزود: با این حال مردم با حضور میلیونی خود فتنه را در هم شکستند.

 

حجت الاسلام نوری با اشاره به سالروز رحلت علامه مصباح، گفت: نسبت به این عالم برخی جفا کردند و سعی داشتند او را ترور شخصیتی کنند.

 

امام جمعه بجنورد طرح ولایت را یکی از اقدامات مهم این عالم بیان کرد و افزود: بسیاری از شاگردان این عالم اکنون در حوزه‌های مختلف خدمت می‌کردند.

 

وی افزود: شهید سلیمانی هم شجاع و اهل تدبیر بود؛ این فرد با اخلاص و مردم دوست بود که این ویژگی‌ها باعث تشییع جنازه باشکوه ایشان شد.

 

حجت الاسلام نوری گفت: اگر شهید سلیمانی حضور نداشت اکنون هم مرز با داعش بودیم و خبری از عراق و سوریه نبود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار