نخستین یادواره معلم شهید تربیت بدنی و سلامت حسین بنی اردلان روز سه شنبه با حضور خانواده معظم شهدا و مسوولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 05 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این آیین اظهار داشت: در کل کشور ۷۳ شهید حوزه تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش شناسایی و زندگینامه آنها جمع آوری شده است که شهید حسین بنی اردلان از خطه خراسان شمالی است.

 

مهدی مودی گفت: برگزاری یادواره ترویج فرهنگ روحیه ایثار، شناسایی الگوی رفتاری و اخلاقی شهدا برای تشخیص راه از بیراه و گفتمان سازی منش پهلوانی با تاثیر از سیره شهدا از مهم ترین اهداف برگزاری این مراسم و برنامه آموزش و پرورش است.

 

وی افزود: استان خراسان شمالی ۴۱۷ دانش آموز شهید و ۷۴ معلم شهید دارد.

 

وی گفت: همچنین هم اکنون هزار و ۸۰۴ رزمنده، ۱۲۰ آزاده ، ۲۳۲ فرزند شهید و ۶۷۱ جانباز سرافراز در آموزش و پرورش فعالیت دارند. 

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مسوولیت تربیت و فرهنگ دانش آموزان را برعهده دارد گفت: در این رابطه برنامه هایی از جمله طرح هر مدرسه یک شهید شاخص را در ۲ هزار و ۲۰ مدرسه اجرا کرده است.

 

وی گفت: در این طرح هر مدرسه، یک شهید شاخص به دانش آموزان آن مدرسه معرفی و سیره اخلاقی و رفتاری وی را به عنوان الگو مربیان و دانش آموزان قرار می‌دهند.

 

نخستین یادواره معلم شهید تربیت بدنی خراسان شمالی برگزار شد

 

در این آیین از تعدادی فرزند شهید و همسر آزاده و جانباز علیرضا محمودی مظفر که همگی معلم نیز هستند تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار