فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۹ فقره پرونده کلاه‌برداری به ارزش ۳ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال در بجنورد خبر داد و گفت: ۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 27 January 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند فروش ملک و خودرو از آنان کلاه‌برداری کرده‌، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و بی‌وقفه کارآگاهان و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده محل اختفای کلاه‌برداران مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در ۲ عملیات غافلگیرانه ۴ نفر کلاه‌بردار سابقه‌دار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

 

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۱۹ فقره کلاه‌برداری به ارزش ۳ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال در بجنورد اعتراف کردند، افزود: متهمان درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

مطهری زاده در انتها با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار