مسئول بسیج سازندگی سپاه خراسان شمالی گفت: ۲۸۶ فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون توسط گروه‌های جهادی بسیج در این استان انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 29 January 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علی دارابی اظهار کرد: ۲۸۶ فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون توسط گروه‌های جهادی بسیج در این استان انجام شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه خراسان شمالی ادامه داد: این موارد شامل ۸۸ ساخت مسکن محرومان، ۸۱ تعمیر و مرمت، ۲۳ مورد تعمیر و ساخت مسجد، ۳۳ آبرسانی و ۶۱ مورد ساخت سرویس بهداشتی بوده است.

 

وی افزود: بیشترین مورد تعمیر و ساخت مسکن محرومان در منطقه محروم راز و جرگلان با ۶۵ مورد بود.

 

دارابی بیان کرد: علاوه بر فعالیت‌های عمرانی در این مدت ۱۲۰ هزار بسته معیشتی، ۶۶۴ سری جهیزیه، ۲۵ هزار و ۶۲۱ بسته لوازم تحریر، ۹۲۳ مورد ذبح قربانی، آزادسازی ۳۲ زندانی و همچنین توزیع غذای گرم، سبد بهداشتی و دیگر موارد امدادی و خدماتی از ابتدای امسال تاکنون در مناطق محروم استان انجام شده است.

 

وی در انتها گفت: اینک هزار و ۳۴۹ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده‌اند که از این تعداد هزار و ۳۴۹ گروه جهادی برادر و ۴۷۴ گروه جهادی خواهر هستند و بیشتر این گروه‌های جهادی جغرافیا محور بوده و در سایر استان‌ها نیز فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار