به ارزش ۱۰۹ میلیارد تومان؛
استاندار خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ زنی ۸۱ پروژه در راز و جرگلان خبر داد و گفت: ارزش این پروژه ها بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 09 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر راز و جرگلان، زندگی مسالمت آمیز اهل شیعه و سنت کنار یکدیگر را مزیت ویژه شهرستان راز و جرگلان عنوان کرد و اظهار داشت: در کنار این مزیت باید سایر پتانسیل و ظرفیت‌های ویژه این شهرستان نیز معرفی شود.

 

استاندار خراسان شمالی یکی دیگر از پتانسیل‌های ویژه شهرستان راز و جرگلان را وجود نقاط مرزی دانست و گفت: این پتانسیل نباید مورد غفلت قرار گیرد و باید به صورت ویژه مورد برنامه ریزی و تصمیم گیری واقع شود.

 

وی اعتلای شهرستان راز و جرگلان را منوط به بهره مندی از نظرات نخبگان ذکر کرد و افزود: نقشه راه تمام مدیران باید بهره مندی از نظرات نخبگان در همه ی حوزه‌ها باشد.

 

حسین نژاد بیان کرد: وجود محرک و راهنما برای معرفی پتانسیل‌های این شهرستان جهت صادرات تولیدات شاخص آن به ویژه حوزه فرش دورو ضروری است.

 

استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: ۸۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان به طور متمرکز در شهرستان راز و جرگلان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار